kopier denne ind og udfyld de nederste felter
1. Hvad er din erfaring med staff: Jeg har var Staff inde 3 andre server der var ikke så kendt og så sagde jeg bare op fordi at det var [b]kedeligt [/b]som Fruzty, der spiller 10 inde næsten var dag.
2. Hvad vil du gerne udrette som staff: Altså jeg vil stoppe de der der failrper og måske modders hvis det er tilbage :D. Og jeg vil snakke med andre hvis det har Collet en admin så jeg kom så hade jeg [b]hjulpet [/b]med deres problemer.
3. hvad tænker du når du hører ordet "staff": At det er en der hjælper folk og han snakke med hvis de har [b]misforstået [/b]noget. Og der er nogen helt nye med FiveM så jeg kan snakke med dem og måske tinge hvad det engile hvad for et spil jeg spiller.
4. Hvad mener du en god staff skulle kunne?: At det skulle hjælpe folk med deres problemer og snakke pænt til folk.
5. Hvad gøre dig til den staff som vi lige står og mangler?: At jeg har erfaring som staff og jeg ved godt hvad jeg skal gøre hvis det er en dårlig Case som jeg er ud i.
6. Kan du undgå at tage tingene personligt når folk siger grimme ting til dig? og hvis ja, hvordan undgår du det? Nej men meget lidt
ps. du får besked når ansøgningen er gennemgået.Ok
kopier denne ind og udfyld de nederste felter
1. Hvad er din erfaring med staff: Jeg har var Staff inde 3 andre server der var ikke så kendt og så sagde jeg bare op fordi at det var kedeligt som Fruzty, der spiller 10 inde næsten var dag.
2. Hvad vil du gerne udrette som staff: Altså jeg vil stoppe de der der failrper og måske modders hvis det er tilbage :D. Og jeg vil snakke med andre hvis det har Collet en admin så jeg kom så hade jeg hjulpet med deres problemer.
3. hvad tænker du når du hører ordet "staff": At det er en der hjælper folk og han snakke med hvis de har misforstået noget. Og der er nogen helt nye med FiveM så jeg kan snakke med dem og måske tinge hvad det engile hvad for et spil jeg spiller.
4. Hvad mener du en god staff skulle kunne?: At det skulle hjælpe folk med deres problemer og snakke pænt til folk.
5. Hvad gøre dig til den staff som vi lige står og mangler?: At jeg har erfaring som staff og jeg ved godt hvad jeg skal gøre hvis det er en dårlig Case som jeg er ud i.
6. Kan du undgå at tage tingene personligt når folk siger grimme ting til dig? og hvis ja, hvordan undgår du det? Nej men meget lidt
ps. du får besked når ansøgningen er gennemgået.Ok